среда, 19 июня 2013 г.


Сприяння розвитку навичок мислення

Щоб бути певними, що ви сприяєте розвитку навичок мислення, коли  розробляєте свій проект, зверніть увагу на дієслова, що розташовані  у відповідних колонках: АНАЛІЗ, СИНТЕЗ, ОЦІНЮВАННЯ. Завдання та діяльність учнів мають бути сплановані так, щоб процес навчання був спрямований на зміни у рівнях розумової діяльності. Важливо формувати не просто мислення, а навички мислення високого рівня.
.

Знання
відтворення чи впізнавання інформації
Розуміння
 розуміння та інтерпретація
Використання
 перетворення з одних умов на інші
організувати        визначити             відтворити         ідентифікувати                            скласти список   запам’ятати 
перерахувати
      
назвати переказати             впізнати  
повторити              показати              встановити
класифікувати            порівняти продемонструвати     описати
виразити ідентифікувати             вказати  інтерпретувати
перефразувати 
переустановити 
трансформувати
 візуалізувати   
звітувати підсумувати скласти        розпізнати        розмістити
перевірити
обрати              
прояснити
розділити      обговорити пояснити             
застосувати              вирахувати
обрати            класифікувати продемонструвати 
зіграти по ролях ілюструвати  інтерпретувати        маніпулювати       модифікувати
оперувати застосувати на практиці            встановити співвідношення   
вирішити проблему              використати                записати

НАВИЧКИ МИСЛЕННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ

Аналіз
Ідентифікувати частини та встановити співвідношення
Синтез
Скласти частини разом, щоб сформувати єдине ціле
Оцінювання
Виявити цінності чи використати вже відомі критерії 
проаналізувати          підрахувати        
виділити категорії
протиставити            покритикувати 
експериментувати   
проекзаменувати  
диференціювати
протестувати
організувати

вивести (умовивід, формулу)            
запитати            виділити розпізнати
обрати            порівняти
розцінити
класифікувати          зібрати(змонтувати) скомпонувати         сконструювати 
схематизувати
винайти             розвинути обговорити
сформулювати
запропонувати 
приготувати 
скласти звіт            
висунути гіпотезу    управляти встановити порядок           планувати            
підтримати виписати
порівняти          зібрати 
створити              розробити
провести оцінювання дати оцінку довести             оцінити
порівняти з критеріями
обрати             порівняти критикувати            відстояти (думку)встановити  
визначити цінність  розсудити              виправдати передбачити             встановити
вибрати              
відстояти цінність










ЧЕТВЕРГ,18 червня 2013 Г.








МОДУЛЬ 1

Цілі навчання:
Організація та створення власних проектів з можливими інверсійними поглядами на розвиток
 подій, та обговорення таких проектів з учнями;


МОДУЛЬ 3

 Навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття:
Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.  З'ясування способів інтерпретації інформації різними особами, включення або відсутність різних оцінок та точок зору, усвідомлення залежності медіа-повідомлень від ціннісних норм та точок зору та розуміння того, як медіа можуть впливати на думки та поведінку.  Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань. • Використання комп'ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов'язаних з доступом та використанням інформації 

МОДУЛЬ 5

Вміння працювати з інформацією, медіа та комп'ютерні навички Інформаційна грамотність • Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем. • Базове розуміння етичних/правових питань, пов'язаних з доступом до та з використанням інформації Медіа грамотність • Розуміння принципу побудови медіа повідомлень, того, для яких цілей та із застосуванням яких інструментів та за яких умов вони зроблені, їх характеристик. • З'ясування способів інтерпретації інформації різними особами, включення або відсутність різних оцінок та точок зору, усвідомлення залежності медіа-повідомлень від ціннісних норм та точок зору та розуміння того, як медіа можуть впливати на думки та поведінку. • Розуміння підґрунтя та базових засад етичних/правових питань, пов'язаних з доступом до та з використанням інформації IКT – грамотність (Грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій) • Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань. • Використання комп'ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов'язаних з доступом та використанням інформації








Комментариев нет:

Отправить комментарий